تعمیر جلوبندی پژو پارس

تعمیر جلوبندی پژو پارس

تعمیر جلوبندی پژو پارس

تعمیر جلوبندی پژو پارس

دلایل اصلی آسیب‌دیدگی جلوبندی پژو پارس چیست؟

جلوبندی یک از قسمت‌های فنی مهم هر خودرو محسوب می‌شود که تاثیر زیادی در جذب ضربه‌های وارد به کابین دارد. اگر بخواهیم دقیق‌تر این بخش از خودرو را شرح دهیم باید بگوییم که جلوبندی عبارت است از، قسمت زیرین جلوی خودرو، که وظیفه سیستم تعلیق یا خوش‌دستی (هندلینگ) ماشین در چاله‌ها، دست‌اندازها و پیچ‌های جاده را به‌عهده دارد.

در ادامه این مقاله دلایل آسیب‌دیدگی و تعمیر جلوبندی پژو پارس را بررسی می‌کنیم.

میل‌تعادل به عنوان یک بخش اصلی در جلوبندی پژو پارس قرار دارد که وظیفه آن حفظ تعادل خودرو شما است. برای نگه‌داشتن این میله از ۲ بوش استفاده شده که خرابی آنها باعث لرزش فرمان در پژو پارس می‌شود.

بنابراین اگر فرمان شما لرزش پیدا کرد یکی از دلایل آن، بوش‌های میل‌تعادل است. حتما بارها مشاهده کرده‌اید که غربیلک فرمان خودرو شما لرزش پیدا کرده است، این لرزش به‌ دلیل بالانس نبودن چرخ‌های جلو می‌تواند باشد که عدم رسیدگی به آن و بالانس نکردن چرخ سبب می‌شود جلوبندی خودرو شما بعد از مدت کوتاهی معیوب شود.

لازم به توضیح است که شما می توانید برای تعمیر جلوبندی پژو پارس ، پرشیا ، سمند و پژو ۲۰۶ خود به کلینیک تخصصی تعمیرات ماشین واقع  مراجعه کنید و یا با تلفن 09122814826 تماس بگیرید.

تعمیر جلوبندی پژو پارس

سالم بودن لاستیک چه تاثیری بر روی زمان تعمیر جلوبندی پژو پارس دارد؟

لاستیک خودرو شما نقش زیادی در سالم ماندن وعدم تعمیر جلوبندی پژو پارس دارد، اگر لاستیک خودرو صاف و بدون آج باشد، باید منتظر عواقب آن در سیستم جلوبندی خودرو خود باشید.

پس اگر می‌خواهید متحمل هزینه خرابی جلوبندی خودرو خود نشوید، یک لاستیک با کیفیت و استاندارد را انتخاب کنید.

بلبرینگ چرخ یک قطعه مهم محسوب می‌شود که اگر دچار آسیب شود بخش‌های مختلف خودرو را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

بلبرینگ چرخ با صدایی که از خود خارج می‌کند، خرابی خود را اعلام می‌کند و همچنین لرزش فرمان نیز می‌تواند یکی از دلایل خرابی این قطعه باشد. بنابراین با حساسیت زیادی به این بخش از پژو پارس خود توجه کنید.

تعمیر کمک‌ فنر جلو و تعمیر جلوبندی پژو پارس :

اصلی‌ترین قسمت جلوبندی پژو پارس را کمک‌ فنر جلو تشکیل می‌دهد که با خرابی جلوبندی، اول به سراغ کمک فنر می‌روند و آن را تعمیر می‌کنند.

آسیب‌دیدگی و یا شل بودن کمک‌ فنر سبب لرزش فرمان می‌شود که با وارد شدن به ناهمواری‌های خیابان‌ها با صدا همراه خواهد شد.

خرابی و تکان‌ خوردن بیش‌ از حد سیبک باعث لرزش فرمان و خرابی جلوبندی می‌شود. تنظیم نبودن فرمان، باعث ایجاد لرزش در غربیلک می‌شود، پس تنظیم فرمان را فراموش نکنید.

شما می توانید برای میزان فرمان و تعمیر جلوبندی پژو پارس ، پرشیا، سمند و پژو ۲۰۶ خود به کلینیک تخصصی تعمیرات ماشین واقع مراجعه کنید و یا با تلفن 09122814826 تماس بگیرید.

اگر در زمان ترمز کردن، فرمان پژو پارس شما لرزش پیدا کرد، دیسک ترمز خودرو شما دچار مشکل شده است.

اگر دیسک چرخ‌های شما دچار تاب شده باشد سبب لرزش فرمان می‌شود که با تراشکاری آن، این عیب را برطرف می‌کنند ولی اگر میزان این انحناء زیاد باشد، دیسک خودرو شما نیاز به تعویض دارد.

اشکال در اتصالات فرمان و تنظیم نبودن زوایای چرخ می‌تواند باعث انحراف خودرو از مسیر مستقیم شود. زمانی که فرمان خودرو را برای چند لحظه از دست خود جدا می‌کنید، تمایل خودرو را به یک سمت می‌بینید که با تنظیم چرخ‌ها این ایراد برطرف می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *